How To Write An Assignment, 8th Edition. Proven techniques for producing essays, reports and dissertations that succeed

Par : Pauline Smith
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub protégé est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
  • Non compatible avec un achat hors France métropolitaine
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN978-1-84803-611-6
  • EAN9781848036116
  • Date de parution30/12/2010
  • Protection num.Adobe DRM
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurHow To Books

Résumé

This practical guide, written by a chief examiner, gives you the tools and planning techniques for making light work of assignments, essays, reports and dissertations. It covers: * Thoroughly understanding the title, question or brief *Choosing the right format for your assignment *Producing an outline plan *Researching and taking notes *Drafting the structure and improving your style * Presenting the final assignment / Examples and mini case studies show the difference between good and bad practice.
Self-evaluation exercises ensure you stay on the right track.
This practical guide, written by a chief examiner, gives you the tools and planning techniques for making light work of assignments, essays, reports and dissertations. It covers: * Thoroughly understanding the title, question or brief *Choosing the right format for your assignment *Producing an outline plan *Researching and taking notes *Drafting the structure and improving your style * Presenting the final assignment / Examples and mini case studies show the difference between good and bad practice.
Self-evaluation exercises ensure you stay on the right track.